Із 1 листопада в Україні запроваджується автоматичне продовження діючих відстрочок від мобілізації. Військовозобов’язані зможуть подавати документи для оформлення або продовження відстрочки через застосунок «Резерв+» або ЦНАП.
Запис на оформлення відстрочки здійснюється за попереднім записом, обравши категорію «Адміністративні послуги».
Записатися можна через:
єдиний номер телефону CALL-центру: 073 058 3030
Viber-чат-бот: https://tinyurl.com/2ah6nkyh
Telegram-чат-бот: https://t.me/CNAP_CherkasyBot
портал ЦНАП: https://cnapck.gov.ua/
термінал ЦНАПу.
Послуга надається громадянам України:
незалежно від зареєстрованого місця проживання;
виключно особисто (через представника не допускається);
за пред’явленням паспорта громадянина України, РНОКПП та військово-облікового документу (у тому числі в електронній формі);
до заяви додаються документи, що підтверджують право на відстрочку;
у заявника обов’язково має бути зареєстрована електронна пошта з українським доменом та контактний номер телефону.
Зверніть увагу!
Відповідальність за достовірність усіх наданих відомостей несуть заявники.
У застосунку «Резерв+» можна оформити онлайн дев’ять типів відстрочок. Більшість із них, за наявності інформації про підстави у державних реєстрах, продовжуватимуться автоматично.
У ЦНАП не здійснюється:
Автоматичне продовження відстрочок;
Взяття особи на військовий облік;
Оновлення військово-облікових даних;
Надання відстрочки військовозобов’язаним СБУ чи інших розвідувальних органів;
Оформлення відстрочки особам, передбаченим пунктом 1 (бронювання) та пунктами 16–23 (держслужбовці, політики, дипломати, судді тощо) частини 1 статті 23 Закону України «Про мобілізацію».
Послуга є безоплатною.
