Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр»

Скляр Світлана Василівна

Посада:

Директор

Контакти

location

Адреса:

вул.Праведниці Шулежко, 143/1

phone

Телефон:

(0472) 33-32-39

Про комунальне підприємство

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Черкаської міської ради зареєстрована рішенням сесії Черкаської міської ради  від 23.08.2018 р., реєстраційний № 2-3449  і є установою комунальної форми власності м.Черкаси та створена з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Основні завдання

Відповідно до поставленої мети, предметом діяльності Центру є:

  1.  Проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
  2. Надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
  3. Консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
  4. Забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:

– у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;

– у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;

  1. Залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
  2. Надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:

– дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;

– дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

  1. Визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
  2. Визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
  3. Надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
  4.  Інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
  5.  Ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною МОН;
  6.  Підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
  7. Надання послуги раннього втручання для забезпечення розвитку дитини, збереження її здоров’я та життя, відповідно та в порядку, визначеному чинним законодавством України.