Із 1 листопада в Україні запроваджується автоматичне продовження діючих відстрочок від мобілізації. Військовозобов’язані зможуть подавати документи для оформлення або продовження відстрочки через застосунок «Резерв+» або ЦНАП.
Запис на оформлення відстрочки здійснюється за попереднім записом, обравши категорію «Адміністративні послуги».
Записатися можна через:
- єдиний номер телефону CALL-центру: 073 058 3030 
- Viber-чат-бот: https://tinyurl.com/2ah6nkyh 
- Telegram-чат-бот: https://t.me/CNAP_CherkasyBot 
- портал ЦНАП: https://cnapck.gov.ua/ 
- термінал ЦНАПу. 
Послуга надається громадянам України:
- незалежно від зареєстрованого місця проживання; 
- виключно особисто (через представника не допускається); 
- за пред’явленням паспорта громадянина України, РНОКПП та військово-облікового документу (у тому числі в електронній формі); 
- до заяви додаються документи, що підтверджують право на відстрочку; 
- у заявника обов’язково має бути зареєстрована електронна пошта з українським доменом та контактний номер телефону. 
Зверніть увагу!
Відповідальність за достовірність усіх наданих відомостей несуть заявники.
У застосунку «Резерв+» можна оформити онлайн дев’ять типів відстрочок. Більшість із них, за наявності інформації про підстави у державних реєстрах, продовжуватимуться автоматично.
У ЦНАП не здійснюється:
- Автоматичне продовження відстрочок; 
- Взяття особи на військовий облік; 
- Оновлення військово-облікових даних; 
- Надання відстрочки військовозобов’язаним СБУ чи інших розвідувальних органів; 
- Оформлення відстрочки особам, передбаченим пунктом 1 (бронювання) та пунктами 16–23 (держслужбовці, політики, дипломати, судді тощо) частини 1 статті 23 Закону України «Про мобілізацію». 
Послуга є безоплатною.
 
 