У Черкасах з 1 жовтня запроваджують облік пасажирів, які оплачують проїзд готівкою

Відсьогодні стартує новий етап реалізації АСООП (е-квитка) у громадському транспорті міста. Тепер водії зобов’язані фіксувати всі готівкові оплати через валідатор та видавати пасажирам квитки. До цього у системі обліковувалися лише безготівкові оплати.

Облік пасажирів, які розрахувалися за проїзд готівкою, впроваджуватиметься поступово. Сьогодні стартує на маршрутах №4 та №26, а до кінця тижня охопить ще чотири: №5, №7, №21 та №22. Незабаром він запрацює й на всіх інших маршрутах.

Як це працює: при отриманні від пасажирів готівки, водій зобов’язаний зафіксувати оплату за проїзд на валідаторі. Пристрій видрукує квиток, який повинен отримати пасажир. Далі інформація через валідатор фіксується і обліковується в системі АСООП. Пасажир повинен мати при собі квиток протягом всієї поїздки.

Завдяки обліку пасажиропотоку обіг готівкових коштів у громадському транспорті міста стане прозорим.

«Закликаємо пасажирів при оплаті готівкою ОБОВ’ЯЗКОВО брати квиток у водія, який він повинен видрукувати на валідаторі. При перевірці контролери вимагатимуть квиток, у разі відсутності якого проїзд вважатиметься неоплаченим», – зазначає начальник управління транспорту Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології ЧМР Віталій Москаленко.

Для зручності пасажири й надалі можуть використовувати безготівкову оплату проїзду. Для цього достатньо прикласти банківську картку (або інший гаджет з підтримкою безконтактної оплати) до валідатора і дочекатися зеленої галочки, яка підтвердить успішну оплату проїзду. Відповідна інструкція розміщена у салонах автобусів. Розрахуватися безготівково можна й на валідаторі, яким водій обліковує готівку.

«Незабаром оплачувати проїзд у громадсько транспорті Черкас стане значно вигідніше саме безготівково. Для пасажирів готуємо мотиваційні активності, які дозволять суттєво економити на проїзді при безконтактній оплаті. Також маємо ще одну приємну новину. Найближчим часом запрацює наш новий додаток, який суттєво розширить можливості для містян», – інформують у «Smart Ticket Technology».

З усіх питань щодо роботи системи звертайтеся на гарячу лінію: 0 800 300 844

Нагадаємо, запровадження е-квитка у Черкасах реалізується в межах співпраці Черкаської міської ради з інвестором із впровадження АСООП “Smart Ticket Technology” та за підтримки міжнародної компанії платіжних технологій Visa.