

Контакти
Адреса:
вул. Благовісна, 170
Телефон:
E-mail:
Facebook:
Вебсайт:
Прийом громадян
№ | Посада | Адреса, контактний телефон | Дні та часи прийому |
---|---|---|---|
1. | Директор департаменту | Благовісна, 170. Кабінет № 10730583030 | щопонеділка 10.00-12.00 |
2. | Заступник директора департаменту - начальник відділу комунікації та інформаційного забезпечення | Благовісна, 170. Кабінет № 20730583030 | щочетверга 14.00-16.00 |
3. | Заступник директора департаменту - начальник управління електронних публічних послуг | Благовісна, 170. Кабінет № 220730583030 | щосереди 14.00-16.00 |
4. | Начальник управління - адміністратор управління адміністративних послуг | Благовісна, 170. Кабінет № 160730583030 | щовівторка 10.00-12.00 |
Про департамент
Центр надання адміністративних послуг у місті Черкаси утворено Черкаською міською радою як її виконавчий орган з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг. Офіційне відкриття Центру надання адміністративних послуг відбулося 03 серпня 2012 року.
Робота ЦНАПу м. Черкас ґрунтується на принципах справедливості, доступності та зручності для суб’єктів звернення, оперативності та своєчасності, рівності перед законом, стабільності та верховенства права.
Розташований ЦНАП в приміщенні колишньої тютюнової фабрики. Відтепер на територіях колишньої фабрики окрім ЦНАПу, тут знаходяться спортивні та танцювальні зали, волонтерські організації, будинок культури, інші підрозділі Черкаської міської ради.
ЦНАП розташовано на першому поверсі і має два окремі входи:
• з вулиці Остафія Дашковича. Тут надаються адміністративні послуги, серед яких: реєстрація місця проживання, «Адмінсервіс «Ветеран»», реєстрація фізичних, юридичних осіб та нерухомого майна, «єМалятко», пенсійні, надаються консультації суб’єктів надання адмінспослуг тощо.
• з вулиці Благовісної. Тут надаються біометричні послуги та послуги для водіїв.
Обидві локації оснащені зонами очікування та місцями самообслуговування, інформаційними стендами, рецепціями, приміщеннями для зберігання документів, ігровими просторами для дітей, створені арт-простори. Центр забезпечено платіжними терміналами, електронною системою керування чергою та вільним доступом до мережі Інтернет для заявників. Також приміщення облаштоване для людей з інвалідністю (пандуси, санітарні кімнати, кнопки виклику працівників, інтелектуальними звуковими маяками) та паркомісцями.
- Відділ бухгалтерського обліку та звітності
- Відділ організаційно-правового забезпечення
- Управління електронних публічних послуг
- Відділ ведення реєстру територіальної громади
- Відділ реєстрації місця проживання
- Управління адміністративних послуг
- Відділ надання адміністративних послуг
- Відділ надання послуг для водіїв та біометричних документів
- Відділ комунікації та інформаційного забезпечення
- Сектор технічної підтримки
- Організація надання адміністративних послуг на території Черкаської міської територіальної громади у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
- Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання у відповідності до вимог законодавства.
- Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора, адміністратором або безпосередньо суб’єктом надання послуг в центрі надання адміністративних послуг.
- Розширення співпраці та взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
- Вжиття заходів щодо запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі.
- Використання сучасних інформаційних технологій з метою доступності замовлення адміністративних послуг в он-лайн режимі.
- Ведення переліку адміністративних послуг, які надаються через департамент.
- Забезпечення виконання рішень Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що віднесені до повноважень департаменту.
- Здійснення обміну досвідом та інформацією з іншими містами України з питань, які відповідають роботі департаменту.
- Забезпечує у встановленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень, запитів на публічну інформацію, скарг громадян, юридичних осіб з питань, що належать до його компетенції та вживає відповідних заходів.
- Здійснення моніторингу якості надання адміністративних послуг.
- Департамент забезпечує надання адміністративних послуг адміністратором шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг або безпосередньо суб’єктом надання послуг в центрі надання адміністративних послуг, його територіальних підрозділах та віддалених робочих місцях адміністратора.
- На основі узгоджених рішень у департаменті забезпечується надання адміністративних послуг органів місцевого самоврядування, територіальних громад, обласних, районних адміністрацій та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, відповідно до повноважень, передбачених чинним законодавством України.
- Розробляє нормативно-правові акти з питань надання адміністративних послуг, які відносяться до повноважень органів місцевого самоврядування.
- Здійснює делеговані департаменту Черкаською міською радою та виконавчим комітетом міської ради повноваження.
- Здійснює повноваження органу реєстрації місця проживання на території Черкаської міської територіальної громади.
- Забезпечує ведення та наповнення в мережі Інтернет сайту департаменту, що містить інформацію, необхідну для отримання адміністративних послуг.